1/12 - 2009 - 20:41 :))

hejhej!

bloggade ingenting igår för att jag var så trött och jag hade skiit ont i huvudet också :/ men idag är jag piggare som tur är

skolan; typ matte första lektionen, sen rast! Men typ inga tjejer gick ut, hihi, men det var ju svinkallt!!! jag åt min mandarin istället :)  sen vare typ nått! Annso läste typ! och vi satt med våra ritbäcker. Sen vare typ mat! Kebab (stavning?) inge gott!!! men ganska gott ändå iallfall! Sen efter maten så skulle vi till badhuset i härnösand. Skiit kul de ;D  typ efter en kvart så var vi framme! Vi gick in i omklädningrummet, klädde på oss bakläder bala bla.. sen gick vi ner i badet och simmade 8 vanliga längder, och typ fjärilsim (stavning?) och nåt rygsim var det också. Sen försökte jag få mallan att åka ruchelkanan med mig på badet men nejj, hon ville inte! Men evve (evsan) ville ;)<33   vi åkte 3 gånger, jag började första gången, sen började evve och sen så började jag och jag åkte MEN jag stannade och väntade på evve, haha! Och evve kom, hon åkte på mig, haha! Och jag fick kallsup (stavning?) och evve ba ''asså emelie, sådär kan du inte göra, man kan slå sig'' och jag ba ''okej då'' sen gick vi på toa ! vi gick inte på samma gång :P när vi var klar så gick ner till badet igen men då skulle vi upp..typiskt, hihi! Vi durschade (stavning?), klädde på oss osv.  sen gick vi till bussen, men jag o isa köpte festis, och mallan med tror jag.Sen gick vi och satte oss i bussen.Sen när vi kom te skolan så läste annso och då tog vi upp våra ritböcker. Vi höll även på med våra sagor :) .

Jaa! slut! =)


hejdå
// emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0