14/12 - 2009 - 20:43 :) glad idag!

Hej!

Skola som vanligt, monday, (I Lovee Moondaayys)

Pallar inte berätta om skoldagen!

Men..... jag var hemma själv till 17:00 för mamma och hennes kille var och uträttade några ärenden och mamma köpte mjölkchoklad till mig ;D thanks maaamiii!!! :)))

Aso jag hade typ tänkt blogga klockan typ 17:30-18:00 nåt sånt men just då orkade jag inte :P haha lata mig :P , så då var jag inne på www.bilddagboken.se istället! Så alla vet: Jag har bytt namn på bilddagboken. Nu heter jag: avilasbeejb. Bah så alla vet, ifall nån skulle vilja kolla in min bilddagbok :) Mamma och jag städade nyss olivias bur (min gukdhamster) Fast mamma städade mest :)) tihi, stackars maaamiiii! Hihi, aja,, gjort är gjort.. jag är sån, that's it!! elr aso aa, vissa fattar!! undra vad man ska skriva mer dåååeee......justia, det var aaaaaaasssss goooood mat idag <333333Pasta med skinksås, i looooove iiit <33333    Haha vet att jag drygar, haha, that's it!!  Men nu kmr de bilder från dagen!



Jösses vad stora bilderna blir ;OOO <3333


jag och olivia<33


Mamma städar buren! Haha stackarn!!


tessan<333


oliviia<33


Nu blir lilla tessan avundsjuk också, haha lillgumman<3


Förut gedde jag oliviia sallad


Mamiii städar buren och tessan nosar <3333333


Tessan!! jag älskar dig!!<333


Oliviia, söötuungee<333


Detta ska oliviia fåå <33

och vi avslutar med.....

en bild på klassrummet på brunne skola.

svart streck: där sitter jag
rött streck: där sitter Eve
gult streck: där sitter Malla
grönt/mörgrönt streck: där sitter Johanna
blått streck: där sitter Jonathan
brunt streck: där sitter Nils


K-O-M-M-E-N-T-E-R-A!!!!!


Hejdå
// emelie <3

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0