16/11 - 2009 - 17:23 kom nyss hem

hejhej
Kom nyss hem, har varit i härnösand men mamma och hennes kille, för att vi skulle handla lite, mamma och jag gick in på coop, mammas kille satt kvar i bilen, på coop köpte jag kattmat, mjölkchoklad, kex choklad och lösgodis. Mamma köpte mjölk, hihi. Sen så gick vi till bilen där mammas kille satt. Mammas kille skulle hämta ut ett stort paket och två små paket. Sen åkte vi hem. När vi kom hem så öppnade mammas kille paketen och gissa vad som låg i ett av dom små paketen: Min hello kiitty webbkamera!!!! <333 som är för laptopar :D <33 wiiie. Har egentligen inte så mkt att skriva..


ungefär en sån choklad köpte jag


en sån ungefär


min hello kitty webbkamera har kommit ;D  <333


Aja,

hejdå
// emelie

Comments
maariawh

sv: tack hihi svårt att förklara men om du söker på youtube så kan du lära dej där :) så gjorde jag!

Och coolt att ha en hello kitty webcam ;)

2009-11-16 @ 18:36:19
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0