22/11 - 2009 - 14:03 sorry....

.....för att jag inte bloggade igår.... men jag var såå...eller...jag orkade inte blogga helt enketl!


                                                 gårdagen

            
                        jag varit borta hela dagen! Först åkte jag, mamma och hennes kille till birsta. Först åkte vi te elgiganten för att han skulle hämta sin tv som hade gått sönder men som nu är lagat. Jag o mamma gick in på elgiganten. Jag kollade på diditalkameror :) mamma kollade på nåt annat! Och vi var på elgiganten och väntade på mammas kille vääääldigt länge, hihi. Sen så åkte vi te ''birsta city'' huset och allra först så gick vi på gina tricot för att jag har hittat en tröja där för länge sen som jag ville ha! Och nu gick jag in och visade mamma tröjan. Det är en vist med svarta ränder och jag hittade en typ bersch (stavning) mörk tröja med ränder av olika färger. Skitsnygga tröjer <3

aa. Ni som har ringt mig: Jag tog inte med mig mobilen men ni kan nå mig nu :)

texten var från min bilddagbok.


hejdå
//emeliie

Comments
maariawh

sv: Ja asså hon som ska göra min design håller väl antagligen på med den nu,jag lovar snart kommer den,tyvärr kan det dröja ett tag men en ny design kommer iaf :)

2009-11-22 @ 14:50:28
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/
maariawh

hihi du undrade när min design kommer och den är klar nu! :D

2009-11-23 @ 20:45:43
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0