12/4 - 2010 - 22:53 kom hem för en stund sedan

Hej bloggen. Jag har knappt hunnit blogga idag :P hehe. Nämen. Typ skolan först. Sen hem. Sen datorn o några få minuter. Sen byta byxor. Sen ta bussen in till tallnäs med mamma för hon skulle på kvinno träffen eller vad det nu heter och jag skulle följa med. Det var nån himla man som satt och sjöng och spelade gittar till. Både bra och dåliga låtar. Sen efter det så fikade vi. Jag fikade lite grann. Medan vi var på kvinno träffen från ca 18-20 så pluggade jag matte Det gick väl bra. Efter det så visste inte jag och mamma om vi skulle ta bussen hem eller gå hem för mamma hade ingen busslista med sig heller. Men sen såg mamma en buss som inte jag såg men den bussen hade redan hämtat upp folk typ. Så den bussen kunde vi inte ta. Då vart det att gå hem. På hemvägen så gick vi till mammas kompis Lena. För mamma skulle låna telefonen för att ringa 2 samtal. Efter det så gick vi hem. När vi äntligem hade kommit hem så var jag helt slut -.- jobbig dag :P men nu är jag illafall hemma. Jag ska även sova snart. Ska plugga lite matte först. Men vi får höras imorgon. Puss på er mina läsare :)

K O M M E N T E R A :)<33


Hejdå
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0