6/4 - 2010 - 12:28 ingen bra dag.

Hej bloggen. Som sagt. Ingen bra dag för mig idag - har nänligen nackspärr (stavning?) som gör skita ont just nu. Får hoppas att det går över snart. Okcså har jag ont i huvudet. Ursch. Vad ska alla ni bloggläsare göra idag? själv ska jag bara vara hemma och slappa. Kanske plugga lite... vi får se vad det blir. Iallafall så är jag hemma själv nu. Men bara till kl.17:00 för mamma jobbar. Jag har lite tråkigt just nu. Hehe. Men jag ska göra er bloggläsare glada :) för jag ska nämligen lägga upp ett videoinlägg på farmors hund och några bilder som jag knäppte igår när vi mötte farmor. Det vet inte ni om. Men skitsamma. Videon och bilderna kommer senare. Hejsvejs så länge :) släng gärna in en kommentar ! :)


Här får ni en bild på mig :)

Hörs lite senare
Hejdå

// Emelie


Comments
Josefin<3

SV: Okej. Jo, jag tror nog också jag skulle välja det :P



Nu är Malins Dagbok del 9 ute. Det är den sista delen och du får gärna kommentera vad du tycker om Malins Dagbok och om jag ska skriva en till novell!



Ha en bra dag! :)

2010-04-06 @ 12:51:32
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/
Anonym

tar det 10minuter för dig att skriva ett inlägg?:S

2010-04-06 @ 13:36:41




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0