9/4 - 2010 - 15:54 bloggar inget i helgen

Hej bloggen. Idag åker jag och mamma till mammas kompis Mikael. Så jag bloggar nog inget till helgen. Men får jag tillgång till blogg.se någonstans så bloggar jag nog. Men det tror jag inte. Vi åker bara till Mikael i helgen och kommer hem på söndag. För det är ju skola på måndag :( blä för skolan. Hihi. Nämen. Nu kommer det en tråkig nyhet: jag hade tänkt lägga ner ''EMMAs mammaliv''. Sorry men jag säger som josefin. Jag orkar helt enkelt inte skriva ''EMMAs mammaliv''. Josefin har självklart inte samma novell som mig och hon är klar med sin och hennes dåliga nyhet var ett april skämt, skrev hon dagen efter :) men ja. Hmm.. vad ska jag skriva mer... jag vet inte! Men jag bloggar på söndag när jag kommer hem. 

kommentera gärna :)

hejdå
// Emelie



Comments
Josefin ♥

Tack för länken!



SV: Jag använde mig av ett pogram där jag suddade ut alltind förutom mig. Lätt och bra :)

2010-04-09 @ 16:27:37
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/
MAARIAWH

sv: Förlåt för sent svar. Men svaren på dina frågor, 1. Hehe ok. 2. Jag tror inte jag har tid att skriva en novell, och dessutom är jag inte direkt så bra på det. 3. Kul att du tycker det, ska tänka på det :D 4. Det är jag på bilden med hunden :)

2010-04-09 @ 19:24:55
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0