19/8 - 2010 - 09:45 ärenden..

Tjenaaaa bloggen.

Har inte sovit något inatt nästan, bara några timmar.. sov lite på dan och lite på natten, hihi. Men är ändå gnska pigg.

Idag ska mamma åka och ta sprutan sin, hennes medicin. Och jag ska följa med.

Imorgon ska jag klippa mig, var ungefär ett år sedan jag klippte mig, nu:) så håret behövs klippas. Det är såå slitet i topparna. När jag försöker platta mitt hår så blir det istället lockigt ? :( :O det är knepigt och märkligt. Men jag har också självlockar-.- det är inge kul att ha det, tro mig!
Jag tar självklart med mig kaameran :)

Idag skulle det sättas upp lappar på mariedal, ang dem nya sjuerna, vart dem ska gå och så, så jag ska gå ner snart och kolla om dom har satt upp lapparna, ännu.

På lördag ska jag och mamma gå på Selånger marknad, och jag ska åka en karusell som jag inte fick åka för mamma förra året, så den karusellen åker jag i år istället, men mamma gillar det inte, hihi. Ska bli jätte kul att få gå på selånger. Var där förra året också, då var det jätte kul :)
hihi.

Aja,





Comments
Josefin Nilsson [foto]

Sv: Ja, verkligen. Det känns skönt när man är säker ;)



Det kändes riktigt läskit! Jag fick verkligen panik :S

2010-08-19 @ 11:00:57
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0