21/8 - 2010 - 10:30 orkade inte |||| somnade

Hej bloggen.

Förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar nu, men:

I torsdags: vet inte varför jag inte bloggade :O har faktiskt ingen aning

och i går: Jag hade typ fullt upp eller nått. Skulle klippa mig och åka på birsta! Var på birsta i drygt 5 timmar. Köpte jätte fina saker :) fast bara 2 saker xD varför jag inte bloggade igår när jag kom hem var för att jag gjorde en sak och sen så lade jag mig i sängen och somnade ?:O hade msn på och allt, noooooot good :| sen idag när jag vaknade så hade några skrivit till mig, haha! Men jag somnade i skaplig tid iallafall




men iaf.
Idag vaknade jag 06:25, bra va ?
Nu har jag vänt om på dygnet igen, asså att jag somnar i skaplig tid, och kliver upp i skaplig tid. Nu funkar det bra tills skolan i övermorgon också :)


Jag ska berätta om igår: Var och klippte mig halv 12, det blev jätte bra. Haha, jag ville ha en typ av Emo frisyr, och dom gjorde så att jag skulle kunna tuppera det av en typ av emofrisyr, bra va? Jag ska inte vara ett emo, och vill inte bli det, utan jag vill ha emofrisyr, bara (: så nivet, hihi. Aaa, iaf. Gick med mamma till OKQ8 när jag var klar. Där köpte vi 4 wienebröd (staning?) för 29:- billigt eller?=P hihi. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn. Sen skulle vi åka på birsta, men mamma drog ut på tiden, ända tills klockan var 16:55, för då åkte vi med bussen. Gick på akademibokhandeln, åhlens, Lindex, Kappahl, och H&M :) köpte 2 saker. Lägger upp bilder senare idag!

Vi skulle ju egentligen på Selånger marknad idag, men mamma sa att det blev imorrn istället. Blev så sjukt ledsen :((( aja,

Just nu har jag bara allmänt tråkigt :// tror jag ska ta ett wiene (stavning?) bröd ? hmm.. kanske

Aja, hörs sen :)








Comments
Anonym

visst maila [email protected] hur du vill ha den osv lr adda mig på msn så snackar vi där. [email protected]

2010-08-21 @ 12:42:08
hemsida/blogg: http://annaosara.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0