29/8 - 2010 - 21:54 one tree hill, rummet, orken till att blogga

Hej bloggen.

Nu har jag inte varit så aktiv med inläggen, beklagar för det. Men de finns anledningar till det, också. Jo, det är så här! One tree hill är mitt absoluta favoritprogram och Haley's mamma, Nathans frus mamma, har nyss dött, tror jag, och Haley är väldigt depimerad över det! Och nu vet jag inte om Haley drömde att hon hoppade i familjens pool eller om hon gjorde det på riktigt, och hon blåste bubblor i vattnet, och hon verkade ha lite andning kvar, så jag vet inte om hon ville ta självmord i familjens pool! För det är så här: Är Haley eller Nathan deprimerad och går ngt som kan orsaka skada för dem, så blir jag också ledsen och deprimerad. Så jag håller tummarna för Haley, att det ej har hänt henne något, eller så. Typ att hon har tagit självmord, för då blir jag väldigt ledsen. Men jag tror inte att hon gör det, för hon har en underbar, och vacker son som heter Jamie och en fin och bra man som heter Nathan, och dom älskar henne mest av allt! Jamie är väldigt ledsen över hans mamma, Haley, asså hur hon mår och så. Det enda han vill, är att hans mamma ska bli bra igen, de sa han i dagens avsnitt, han sa det till hans moster Quinn. Jag håller tummarna för att Haley mår bra i avsnittet som kommer imorgon.

Sen är det ju mitt rum. Jag börjar komma in tonåren nu,och ´som tonåring så tappar jag min ork mer och mer. Jag säger till mamma att jag t ex ska städa på eftermiddagen, men då kanske de blir att jag städar på kvällen, precis innan jag ska lägga mig, och då hinner jag inte med att göra ett inlägg på bloggen! Det är just det som är trist! Jag vill ha ork till att städa mitt rum, inte vara ledsen på grund av tragiska saker i one tree hill, och ha orken till att blogga. Men det är inte jag som bestämmer, det är ju min kropp som bestämmer!

Jag ska försöka bättre mig när det gäller att blogga, för jag vill ju helst inte ta en paus från bloggen. Jag vill ju vara så aktiv som det bara går att vara! Jag gör också så många inlägg jag kan på dagarna, för att inte tappa läsare! Jag ska även försöka att ladda upp mer bilder på bloggen.

Jag kanske gör ett inlägg imorgon, då jag kommer hem från skolan, annars blir det ett inlägg imorgon kväll. Ni får ha det så bra så länge,


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0