26/12 - 2010 - 01:14 sammanfattning av mina julklappar

Hej!

Ja, jag nattbloggar lite nurå ;*
Här kommer en sammanfattning av mina små julklappar.
Nu äre ju så att jag trodde jag hade någon bild på mina julklappar,
men tydligen inte ..

Jag fick:
  • Perfym, schampo, body lotion i något gelé typ?
  • ett halsband
  • skridskor
  • presentkort på gina
  • typ en bild på farmors hund drutten som typ låg i ett glasskåp
  • godis
  • strumpor
  • trosor
  • 2 läppglanser och gelé grejer som man ska ha i vattnet så att det blir skum
Det var mer saker, men kommer inte på just nu,

Comments
mimmi

Guud vilken snygg mobil, shit vad dyr den måste vara?

Hur mycket kostar den?, Svara gärna i ett inlägg, jag skulle bli jätte glad ifall jag fick vara med i din blogg!!

2010-12-29 @ 12:52:10




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0