24/2 - 2009 - 20:09 fullt upp

Hejhej bloggen. Idag när mamma väckte mig så sa hon att jag fick vara hemma för det var OS grejsmojs som vi skulle ha. Vi skulle prova på 8 st grenar och det var kallt så jag fick vara hemma. Sen somnade jag om och vaknade av att det ringde på min mobil (jag hade mammas kort i min mobil och mamma hade mitt kort i sin mobil) och det var min lärare som ringde. Jag lät mamma svara, och anledningen till att min lärare ringde var att mamma hade glömt att ringa och säga att vi skulle bort idag också. Jao, så äre med det, hörrni ;) efter att min lärare hade ringt så klev jag upp och efter en stund så satt jag mig vid datorn, den dampade några gånger, så jag fick starta om den typ 3 gånger, men sen gick det bra. Då satt jag vid www.bilddagboken.se och typ tjafsade med sofie på msn, vi typ tjafsade på msn, för att Sofies lillasyster Elin som är 10 började att lägga sig i mitt och Lisas bråk om Marie och Elin började då värsta att säga Nolla, Fjolla och tönt, HAHA, men jag har gått ur bråket och jag tänker inte bråka med sånna där snorungar, ja, dom är snorungar för mig, jag menar 10 åringar lixom, visst, jag är bästa vän med en tjej som heter My som också går i fyran, men hon är iallafall snäll. Och vi har känt varandra i 4 år, satt, ja, det är helt annat med oss. Visst kan vi bråka ibland och vara sura på varandra men vi blir alltid vänner igen :) men bråk hör till när man är bästisar, jag menar lixom, sånt är livet. Men man behöver inte bråka och börja tönta sig som Elin gör. Aja, nu går vi ifrån det dära! Aja, jag satt vid datorn från typ 09:30 till nåt vid 11 på morgonen typ. Sen gick jag och tvättade av ansiktet, borstade tänderna två gånger, satte i mitt ''löshår'' och sminkade mig. Har tyvärr inga bilder. Men ni kanske kan få se lite bilder imorgon, och ni kanske t om kan få se en outfit imorgon ? :) det blir väl bra ?. Jag kan iallafall lägga in en bild idag, men inte på mig, utan på en annan söt liten sak, ni får se bilden. Aja, efter jag hade fixat mig så gjorde jag och mamma vårt lilla ärende. Ärendet tog typ 3 timmar :D haha, fyfan vad jag var less att vara ute efter det, me vi var ju såklart inne också. När mamma och jag kom in med bussen till centrum så gick vi in på apoteket och sen gick vi på domus och jag köpte en cola. Min snälla mamma köpte två choklader till mig :) godisätaren här :D haha! Aja, sen gick vi hem och när vi kom in genom dörren så kom Tessan och då tog jag upp henne i famnen men hon ville inte, men jag som hade saknat henne. Jaja. Sen ringde mamma och beställde sallad på pizzerian. Vi gick ner båda två, men hon gick till pizzerian och jag gick till Sibylla, på sibylla beställde jag en fun box, och i leksaken så fick jag en hästponny med en kam till, haha ofta! :S jag är 12 år, jag LEKER inte!! Aja, sen kom man hem och nu sitter man här. Nu kommer bilden som ni alla väntat på :)


Den är ju bara för söt <3

Glöm INTE att KOMMENTERA

Hejdå bitches
// Emelie <3


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0