25/2 - 2009 - 22:35 dagen!

Hejhej. Jag känner inte igen mig själv, jag menar lixom, jag brukar ju alltid sitta vid datorn när jag kommer hem men så vart det ej.

Dagen:

Skolan,

Kom hem,

fixa mig och sånt,

gå på begmans och kolla synen (jag behöver glasögon FUCK)

Gick till Lars-Gunnar,

Sjöng singstar med Lars-Gunnar (han/hon äger ut mig på det!!FAN)

sen fick vi fika glass med colasås, maränger, päron och frysta blåbar (gotti gotti),

sen plattade Lars-Gunnar håret på mig,

Sen kollade han/hon och han/hons mamma igenom Lars-Gunnars garderob och jag fick ärva kläder,

Hem till mig,

durscha,

äta mat (Mamma köpte en happy meal till Lars-Gunnar och det var jätte snällt, tycker jag,

sen sminka Lars-Gunnar mig, men först noppade han/hon ögonbryna på mig :),

sen skulle han/hon hem typ och jag följde med en bit.

Ah, det var min dag det! :)

puss och hejdå
// Emelie



bara för att vi såg på en film på MJ på musiken


KOMMENTERA !

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0