26/2 - 2009 - 14:10 Fan !

Hej bloggen. Idag hade vi matte första timmen och jag gjorde ganska många uppgifter. Sen vare rast och sen andra timmen så hade vi avslunting på OS:en och det var svinkallt. Jag höll på att frysa ihjäl, när vi äntligen kom till klassrumsdörren innan slöjden började så kände jag knappt mina tår. Sen vare slöjd och på slöjden höll Eric på att retas hela tiden, asjobbigt -.-. Aja, jag vart iaf klar med snuttefilten till min 4 månaders kusin :) och nästa gång så tämkte jag börja med ett stretchlinne, ett vitt, svart eller rosa. Sen på maten åt jag lite grann. Sen skulle vi in och då var det aktuella frågor, och jag hade 5 rätt. Förra gången var det 9 rätt, inte bra, aja, jag får väl se om det blir bättre resultat nästa gång då! Men nu är det så här att jag är lite sur för att nästa vecka på torsdag och fredag så är det Elevens val båda dagarna, hela dagarna. Det kommer bli asjobbigt, men ändå kul, för jag har bild som elevens val :) men det sämsta är att vi missar slöjden som är på fredag :(! Sen gick jag hem. Jag tänker INTE berätta varför det är FAN som rubrik! Aja,

bye bitches
// Emelie

Comments
maariawh

sv: tack så jätte mkt! :)

2010-02-26 @ 19:15:46
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0