4/2 - 2010 - 23:03 ska snart sovaa.

Hej. Sorry för att jag inte har skrivit på länge, men jag har nämligen inte haft internet, jag ska bättra mig. Men jag undrar en sak, vad tycker ni, tycker ni att jag ska ha en såndär saga eller vad det är som www.jojjisen.blogg.se hade: nadjas tonårsliv? eller ska jag ha en ''gissa kändis'' tävling? Ni får bestämma :) dagen var iallafall asbra idag: skolan, kom hem, åkte på affärn med mammi, åkte på papperskungen och köpte pyssel, åkte på ica supermarket och köpte tre saker, åkte hem, träffade en bredbandgrejsmojs som skulle fixa internet åt oss, satt mig vid datorn, My (bästavän) ringde, jag var med henne och vi hade sjuukt kul, vi skrattade mest och knäppte kort ;) men jag kan tyvärr inte visa några bilder för jag har ingen USB-sladd till kameran. Men 21:20 kom jag hem, satt mig vid datorn tills nu :) och chattar med felicia och min kusin :) men jag ska snart sova för jag är lite små trött. Men jag bloggar kanske imorgon på morgonen innan jag ska till skolan, om jag inte hinner det så bloggar jag när jag kommer hem :).



fin? haha vet <3


K-O-M-M-E-N-T-E-R-A !


Hejdå
// emelie

Comments
Josefin ♥

sv: Vad roligt att du tycker om den! :)

Jag skrev bara 11 delar och nu har jag börjat med en ny som heter "Malins dagbok". Har inte skrivigt på länge men jag ska :P



kolla gärna på mina kategorier, där finns mina novellen: Nadjas tonårsliv och malins dagbok! :)

2010-02-05 @ 16:29:29
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0