7/2 - 2010 - 22:18 sorry. Godnatt

Hej. förlåt att jag inte bloggade nåt i tisdags men när jag kom hem så skulle mamma åka upp till Mikael och skotta och jag åkte till farmor och jag skulle hem på lördag men på lördag ringde mamma, och jag kom inte ihåg vad som hade hänt med honom men dom kunde iaf inte hämta mig på lördagen så då fick jag åka hem idag då! När jag kom hem så städade jag lite och såntdär, iallafall så ska jag sova nu !
Men bara en fråga.




Vem tyckte ni var bäst av dem på fotona, i melodifestivalen ?. Jag tyckte att Linda Pritchard och Ola svensson var bäst! Fripsråkarn var bäst som rappare :)


KOMMENTERA

godnatt och sov gott.

hejdå
// emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0