2/1 - 2010 - 16:25 överraskande :)

hejhej

Överraskande att jag bloggade idag va ?

Jag kom hem idag, så ni vet! Och jag tänker...aaa!! - http://alexandrawadell.blogg.se/ skyll dig själv, alexandra!

Jag har bilder sen helgen som jag ska lägga in på bloggen men bara några stycken ''/



Farmors hund drutten <3

kollade på cirkus maximum på tv :)

kollade på cirkus maximum på tv

provade några solglasögon när jag var på ica maxi med farmor

provade några solglasögon när jag var på ica maxi med farmor

provade några solglasögon när jag var på ica maxi med farmor

provade några solglasögon när jag var på ica maxi med farmor

provade några solglasögon när jag var på ica maxi med farmor

provade några solglasögon när jag var på ica maxi med farmor


Det kommer mer bilder ikväll typ,


hejdå
//emelie



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA<3

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0