24/7 - 2010 - 16:50 ska jag, eller ska jag inte?

Hej bloggen ♥

Durschade för ca en timme sen. Just nu så sitter jag och chattar med en tjej och min kusin. Alldeles nyss så satt jag och kollade på näspiercingar på nätet. Men hittade ingen bra. Ska pierca mig på min födelsedag, då jag fyller 13 år, den 3:e augusti. Men nu vet jag inte hur jag ska göra. För att jag pratade med min kusin om det där och ho sa att det kan hända att dom sticker fel, så det kan hända nåt med mig, och det vill ju såklart inte Elin. Hon sa att det finns risker när man tar piercing. Hon är ju snart 17 år också, så hon vet mer om det där än mig. Men jag ska prata med mamma om det, Så får vi se hur vi gör. Har suttit och tittat på ett par shutter shades. Men än har jag inte hittat några. Vill jätte gärna ha ett par. För dom är så coola. Och däremot så snygga :D nu ska jag kolla vidare på saker .. :P Ni får ha det så bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi senare.



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0