25/7 - 2010 - 11:34 dåligt väder :( (N)

Hej bloggen ♥

Vaknade för ca en timme sen., Men är fortfarande trött. Blev nämligen väkt av mamma vid halv elva, ungefär. För hon ville ha hjälp med att komma ut på internet. Man måste ansluta för att komma ut. Och jag ba ''mamma, har du loggat in på din?;O'' och hon ba ''ja'' och jag ba ''men mamma!Jag var ju inne på msn och allt'' och hon ba ''ja, men datorn laddade, så jag var tvungen att starta om den'' och jag ba ''okej''. När jag inte såg mammas ''telia mobile broadband'' ikon, så sa jag ''mamma, du har ingn telia mobile brodband ikon''. Men sen såg jag något ord som det stog ''telia''. Då kollade jag, och då var den där. Då tröck jag på anslut och gick och lade mig i sängen och sov i 32 minuter. Och nu är jag tillbaka. Mamma vill låna datorn igen om en timme :P hihi. Idag skulle jag och mamma egentligen åka till birsta med tio över tolv bussen, men det regnade, så mamma ville inte :( hon sa att vi åker imorgon, istället. blääää!!!! aja. Ni får ha det så jätte bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi lite senare




Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0