27/7 - 2010 - 22:52 liite piggare än igår..

Hej bloggen.

Inatt kunde jag inte sova, så jag var vaken hela natten och lite mindre än halva dagen. Först vid nio ungefär, så gick jag och mamma till apoteket, efter det så gick vi till domus. Sen gick vi hem. När vi kom hem så fikade jag 3 mackor, sen gick jag till Lidl, och köpte glass. När jag kom hem så satt jag vid datorn, somnade en stund och vaknade för att titta på One tree hill. Men jag missade halva serien. Men hann iaf se lite grann. Efter det så somnade jag. Sen vaknade jag, sen somnade jag, och sen vaknade jag igen. Då gick jag in till mamma, sen lade vi oss i hennes säng och vilade. En liten stund senare så kom Lena. Jag sov under tiden hon var här, haha. Men för en stund sen klev jag upp, men ska gå och lägga mig snart. Juste, imorgon åker jag till farmor och blir där antingen till på fredag, eller till på söndag. Vi får se. Jag kommer inte blogga Torsdag. Men om jag kommer hem på fredag så bloggar jag, såklart. Om jag kommer hem på söndag så bloggar jag inte på Torsdag, Fredag eller Lördag. Så ni vet. Ni får ha dte så jätte bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi imorgon





Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0