4/7 - 2010 - 00:07 Godnatt inlägg

Hej bloggen ♥

Nu ska jag snart sova. För jag är lite små trött. Men först så tänkte jag skriva ett litet godnatt inlägg :) Jag ska också lägga mig i tid i kväll, därför att det är en planerad dag idag. Jag skriver ''Idag'' därför att klockan är över tolv, och det betyder att det är en ny dag. Iaf så ser dagen ut så här:

Ska vakna klockan 08:00. Fixa mig. Klockan 10:00 tar jag och mamma bussen in till Birsta för att göra ett ärende. Efter det så tror jag att vi skulle gå på Willy's. Men jag är inte säker. Efter det åker vi hem. Tar med fika. Och går till vivstavarvs tjärn. Jag ska nämligen bada :D men inte mamma, buhuhu!! Det ska iaf bli roligt att få bada :) jag kommer ta med mig håven (stavning?) och stå på bryggan ich försöka fiska :) Haha. Jag kommer att bada också, såklart. Men ni får ha det så bra alla gulliga bloggare och bloggläsare. Så hörs vi senare idag, för nu är det ju natt, men ändå en ny dag.

VAD SKA NI GÖRA IDAG?




Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0