5/7 - 2010 - 18:29 förlåt

Hej bloggen.

Förlåt för en dålig uppdatering. Men jag har varit upptagen hela dagen.

Först klev jag upp, fikade, åt jordgubbar, tuttade på unga mödrar, tittade på one tre hill och åkte iväg och handlade och kom hem nu. Ja, det var min dag det. Jag kommer tyvärr inte att blogga något mer i kväll. Utan jag bloggar imorgon. Mamma ska åka till Mikael och sova där tills imorgon. Och jag ska vara hos farmor tills imorgon. Så jag bloggar imorgon. Ha det så bra så länge, alla bloggare och bloggläsare



Comments
ida myrin ♥

sv; det är inget program, det är funktioner i webcamen som följde med i min laptop :)

kram

2010-07-06 @ 20:30:05
hemsida/blogg: http://myrins.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0