10/5 - 2010 - 12:40 skolavslutning snart

Hej hej bloggen. Har inte haft tid att blogga på typ 3 dagar nu. För att jag har hållit på med *********** som jag ska ha på skolavslutningen. Nu vart jag klar med dom. Blir bara ett kort inlägg för jag har bråttom. Ska durscha, äta, fixa håret och ta på mig skolavslutnings kläderna. Och vi ska till kyrkan 14:45. Sen efter det så blire att åka hem en stund. Och sen ska vi till skolan igen klockan 18:30 ikväll för att våran klass, 6a och 6c. Vi ska grilla med våra lärare. Sen senare på kvällen. Vid 19:30 eller typ 20:00 så blir det dans. Jag tror att vi kommer ha några tävlingar också. För det hade vi förra året. Men jag är inte säker. Varför jag skrev *********** längst upp är för att det är en sak som jag ska ha på mitt linne på skolavslutningen. Och typ inga 6:or vet :D bara några -.- hahaha ! På skolavslutningen ska vi sjunga Den blomstertid nu kommer, Nationalssången, Beat it med en edans till, They don't care about us (vi ska göra något med händerna i den låten, Heal the world och Don't stop me now.

Men nu ska jag gå och durscha så att jag hinner med det jag måste göra innan skolavslutningen.

Hejdå
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0