11/6 - 2010 - 23:45 grillfesten gick fint

Hej hej bloggen. Bloggade inget igår. Sorry för det.

Igår klockan halv sju var det grillfest på skolan för alla 6or.

Jag kom typ sju för jag visste inte vad jag skulle ha på mig.

Men jag kom iallafall. Det vart en rosa klänning och dem vita tajtsen.

De tajts som jag hade på skolavslutningen. Dem hade jag på grillfesten.

På grillfesten vare flrst 2 tävlingar. En vattenballongs tävling och frågesport.

Sen klockan 20:20 tiden var det typ disco. Vi fick tårta och drack cola.

Jag åt en klubba också. Det fanns godis som man fick äta på discot också ;)

Jag dansade med Alex i min klass. Typ 10 sekunder ? HAHAHHAHA.

Klockan nio var discot slut och alla vi 6or skulle säga hejdå till varann.

Alla kmr ju splittras nu i sjuan. Alla grinade, förutom jag, hanna och AK.

Jag tror fan att vi stog och kramades och sånt i typ en timme ? haha <3

kmr sakna alla underbara personer. Jag var typ hemma klockan Tio.


Idag: Jag vaknade typ halc tolv, tror jag ?. Klev upp. Satt vid datan en snabbis.
Sen fikade jag frukost. Sen gick mamma och jag på ett ärende. Efter det så
åkte vi med bussen till sjukhuset för mamma skulle ta sin medicin. Fast vi
fick sitta och vänta i typ tjugo minuter. Sen efter det så åkte vi med bussen
ner till navet. Och alldeles innan vi kom till navet så såg jag en polisbil köra
med halvsnabb fast åt vägen till höger. Sen åkte en till polisbil åt vänster.
Den polisbilen hade båda syrenerna och blåljusen på. Jag ba: What a fuck ?.
Sen stannade vi med bussen vid E4an och gick in på domus. Efter de gick vi hem.
Först så beställde mamma kycklingssallad. När vi kom hem åt vi. Jag satt vid datorn
samtidigt. Efter det så såg jag på nyheterna på tv. Det var om Anders Eklund.
Mördaren till pernilla och Enga, ni vet ?. Dom sa att han hade suttit i tjejernas
omklädningsrum på rättvikskolan år 2004. Osv. Efter det så gick jag med
mamma till lidl. Efter det så gick vi hem. Sen gjorde jag inte så mycker mer.

Dagens outfit:



Rosa o vit jacka - Röda korset (skiter i vad ni tycker)

Rött o vitt randigt linne - fått av farmor

Vitt linne med med något på - H&M

Vit och Svart rutiga byxor - fått av farmor



skolavslutningskäderna.     Svart väst från cubus som mamma köpte <3, vitt linne från hm, rosa kjol från hm, vita tajts från farmor och vita oäkta converse från hm.


 Så här såg det ut:


Svart väst, vitt linne, rosa kjol och vita tajts samt vita skor



så här såg skorna ut. Förjävla snygga, tycker jag. Är skitnöjd över dom :D



jag fick även en skolavslutningspresent från farmor, och eivor troja.
En tialott, godis format i vita tabletter vid smak av mint, bodylotion hellokitty,
presentkort på hm 100:- och hamburgaregodis. Tro de va allt.


här är en bild på kläderna :))

NU ska ni få veta vad det stog på linnet, som jag gjort med hjälp av bokstäver, alltså designat.

: VIVSTAS BÄSTA KLASS (framsidan på linnet)

: 6B (baksidan på linnet)



Imorgon ska jag till farmor (idag eftersom klockan är över tolv) klockan 11 på förmiddagen så jag får se om jag hinner blogga något imorgon.
Jag kommer vara hos farmor antingen från lör-sön eller lör-mån (idag då=lördag :P :) hehe)

Kommentera detta inlägg så förs vi.

Hejdå
// Emelie



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0