12/6 - 2010 - 13:03 facelook och outfit

hej hej bloggen. Jag hann blogga idag iallafall :D (Y)
Idag ska ju jag åka till farmor. Men mamma har
värk i sina leder. Han som ska skjussa oss skulle
ha kommit klockan 11. Men han har inte kommit.
Och mamma vet inte om hon orkar att åka.
Och han har inte kommit än. Men det är inte
alls säkert att jag blir hemma. Det kan bli
senare också. Men vi får se. Nu kommer en
outfit och en facelook.


Rosa och grå randig kofta - Cubus tror jag

Rpsa t-shirt med Miami Beach motiv på - Vero moda tror jag

Vita byxor - kom jag inte ihåg



Facelook: Mascara, puder och brunkräm.

Jag jag vet att mitt ena öga ser konstigt ut. Men jag skelar. That's it!


Hejdå
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0