28/6 - 2010 - 23:33 datanörd idag :P

Hej bloggen ♥

Idag vaknade jag i en ganska skaplig tid. Jag hade ställt klockan på 08:45. Men jag vaknade 09:04 hihi. Jag låg kvar i några minuter. Sen klev jag upp. Till frukost fick det bli sparris soppa. Jag vet att det låter knasigt som frukost. Men jag var sugen på det :P hihi. När jag hade fikat klart så satt jag mig vid datorn. Jag skulle igentligen ha följt med mamma in till sjukhuset udag klockan 13:00 för hon skulle ta sin medicin. Men när jag höll på att välja kläder och hade bestämt vad jag skulle ha på mig så åmgrade jag mig. Efter att mamma hade åkt så satt jag vid datorn. Och här har jag suttit från ungefär halv tio tills nu. Jag har jug jort några andra få saker också, men. Så idag har det inte hänt så mycket. Utan mest varit lungt. Jag har nyss suttit och chattat med gullungen Fanny :)<3 hihi. Hon är jätte söt :D Jag har egentligen inte så mycket att säga. Jo. Förresten. Idag klockan 14:10 åkte allrabästa Annamaria till sin mamma. Och hn blir där i hela 2 veckor !!! :( Hur i hela friden ska jag klara mig utan henne i hela 2 veckor?!!:( jaja. Jag får väl stå ut. Jag saknar också Marriz ! Hoppas att du kan sova över snart gumman :)<3

Ni får ha det så bra alla bloggläsare. Så hörs vi imorgon igen :) Just det. Jag har gjort en såndär hejdå skylt till bloggen nu :) det är svårt att förklara. Men ni vct nog vad jag menar.





Comments
MAARIAWH

sv: hehe jupp! :)

2010-06-29 @ 17:15:49
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/
Karolina

Det verkar som du har haft en skön dag!:D Ha det bra!:)



// Karolina

http://hundlivet.cybersite.nu

2010-06-29 @ 18:44:06
hemsida/blogg: http://hundlivet.cybersite.nu




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0