29/6 - 2010 - 18:57

Hej bloggen ♥

Idag vaknade jag ganska sent. Vaknade typ klockan 13:00 något sånt. Men somnade om och vaknade 14:57 ist. Då klev jag upp och tog glass som mamma hade köpt. Satt mig vid tv:n och åt den. Skulle igeneligen titta på unga mödrar. För de skulle börja klockan 14:10 men då kom jag ju på att klockan snart var 15:00. Så då tittade jag på förhäxad istället :) efter det så satt jag mig vid datan. Mamma behövde gå och handla igen, för att hon hade glömt och köpt kattmat. Så några minuter innan förhäxad var slut så gick hon och handlade. När förhäxad slutade så kom hon hem igen. När hon kom hem så hade hon köpt äpplen, apelsiner eller mandariner tror jag och opäron. Hon skulle nämligen göra fruktsallad. Hon hade även köpt juice och grädde. Gotti gotti :) En stund efter det så kom mammas väninna Lena hit. De va kul :) typ en halvtimme senare gick hon. Hela den tiden satt jag vid datorn :) när Lena gick så gick mamma också för mamma skulle ut och åka med Mikael ! Så har min dag varit. Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Så vi hörs senare, alla söta bloggläsare :)



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0