9/3 - 2010 - 23:52 bloggar för eran skull :)

hej. Orkar egentligen inte blogga just nu, utan hade tänkt blogga imorgon. Men jag bloggar för mina läsares skull :))). Idag har man inte gjort så mycket. Typ bara suttit vid datorn. Men gick iväg till affärn med mamma en snabbis :P hihi och nu har jag tråkigt. Och imorgon ska jag ringa till bästavän, för hon kanske ska sova över :D jippiiie, vi kommer ha fett kul :D<3. Jao, det är det enda jag vet som kommer ske imorgon :) och ''emmas mammaliv'' del 2 kommer på fredag :D yeah ! aja, bloggar mer imorgon.

Hejdå alla söta läsare :)
// Emelie

Comments
Maariawh

Nu finns svaren från frågestunden ute på bloggen :D

2010-03-15 @ 17:34:38
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/
Nathalie

Besök gärna min blogg :)

www.niinno.blogg.se ^^



Hur många besökare har du ungefär varje dag? :)

2010-03-28 @ 13:38:16
hemsida/blogg: http://niinno.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0