10/5 - 2010 - 20:22 helgen + dagen idag

Hej hej bloggen.

Igår bloggade jag inget för jag var alldeles för upptagen med andra saker.

Men när jag tänkte sätta mig och blogga en snabbis så dök andra saker upp.

Så då hann jag inte blogga. Iaf. Nu ska jag berätta om helgen. Bilder kommer också.


Fredag: var sjuk. Satt vid datorn och tittade på Talang 2010 på fredag kväll.

Jag satt även och chattade med Annamaria. Vi bestämde nämligen om helgen.

Så här var det. Annamaria skulle sova över hos mig från fredag-söndag.

Men på fredag kväll så säger mamma att vi ska åka till Mikael.

Då sa jag till mamma att Annamaria ska sova över hos mig.

Men då undrar mamma om inte Annamaria kan följa med till Mikael.

Då frågade jag AnnaMaria. Och hon fick :D

Lördagen bloggade jag ju om i inlägget ''är med kompiiis ((:''. 

Söndag: vaknade 10:22 och kände en jävla huvudvärk.

Men efter att jag satt mig upp och inte tänkte på huvudvärken så gick den över.

Det var ju bra :) när Annamaria och jag vaknade så fikade vi en macka och juice.

Vi fikade på Mikaels altan :) haha. Sen så fixade vi oss. Sen gick vi till skogen,

som är mitt emot Mikaels hur. Fast typ 100 meter bort ändå ? haha.

Skogen är mitt emot Mikaels hus. Men det är ändå en lång väg att gå :P

Haha. Vad dryg jag känner mig ;o men jag har tråkigt. iaf.

i skogen så satt jag och Annamaria på bryggan.

Vi hade var sina pinnar som vi försökte nå vattnet för att se om någon fick greppade tag.

Men nej, ingen fisk. Men vi nådde iallafall vattnet med våra pinnar.

Men Annamaria lyckades bättre än mig. Vi körde även några spel eller lekar.

Eller vad man ska säga. Vi spelade iaf pinokyo (stavning?)

Och Annamaria vann hela tiden. Haha. Vi var ute i ca 2-3 timmar.

Men det var skönt att få luft. Och det var också fint väder och varmt ute.

Efter att vi hade suttit vid vattnet ett tag så gick vi in i skogen och tittade runt.

Sen efter det så gick vi till Mikael igen. När vi kom hem så...aa.. haha.. ;D

Efter det så kom vi in och gick ut på altan och tog en boll och gick ut på Mikaels bakgård.

Först så kastade vi frispie (stavning?). Sen bollade jag och Annamaria bollen till varann.

Sen kom vi in och skulle åka hem. I Mikaels bil på väg hem så hade Annamaria och jag en konversation.

Vi skrev meddelanden på ett papper till varann.

Sen när vi äntligen hade kommit hem till mig så fixade vi några saker.

Och Annamaria fick kläder av mig :)

Efter det så gick vi ner på sibylla och köpte en var sin happy meal som mamma bjöd oss på. Älskar dig, Mamma♥

På sibylla så ringde Annamaria till sin pappa och pratade med han.

När hon hade pratat klart så sa hon att hon skulle hem.

Asså Annamaria sa ju vad hon skulle göra. Men det blir lite komlicerat o förklara :P

Hon skulle iaf hem till Söråker, ditt hon och hennes familj har flyttat.

När Annamaria hade åkt hem så spelade jag o mamma bingolotto.

Och Emellan pauserna så pratade jag med min kusin Elin, Annamaria, Emma (en tjej) och Marie på msn.

När mamma och jag spelade 2:ans bingo så fick mamma helst plötsligt BINGO! Hon vann 100 :-

Men det är ju jätte många som ringer när dem har fått bingo så alla vinner ju inte.

Mamma fick iallafall inte sin vinst :( synd.

Justia. I Lördags så snubblade jag på tröskeln vid Mikaels öppna spis.

Antingen var det på en spik eller så var det på tröskeln. Jag började iallafall blöda.

och nu kan jag inte gå på foten. Vilket betyder att jag inte kunde gå till skolan idag.

Jag måste ju till skolan. Men jag vet inte när. Jag kan ju inte vara på skolan när jag inte kan gå på foten :/



Min dag idag: Vakna halv 1 :P jag var ju hemma idag pga min fot.

När jag vaknade så åt jag lite chokladpudding. Sen satt jag mig vid datorn.

Sen öppnade jag farmors brev och läste det. Jag och Farmor brevväxlar med varandra.

Så nu håller jag på med ett brev till henne. Efter det så satt jag vid datorn igen.

Sen gjorde jag inte så mycket mer.



Jag har ju knäppt bilder med mobilen sen helgen för min kamera är trasig, ni vet.

Men dem bilderna lägger jag upp i ett annat inlägg som kommer senare :)


Kommenera mitt inlägg så hörs vi snart.

Hejdå
// Emelie


Comments
Josefin ♥

SV: Hehe det gör ingenting. Tack så mycket! ♥

Jag vet inte riktigt. Men jag tror nog att man får ta lite mer ansvar och sätta sina mål osv helt själv. :)

2010-05-11 @ 21:44:32
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0