17/5 - 2010 - 18:11 förlåt för dåligt bloggande :/

Hej bloggen.

Som sagt, förlåt för dåligt bloggande..

.. men det är faktiskt så att jag är sjuk,

och har inte haft orken till att blogga något.
 
Jag har nämligen magsjuka. Men jag känner mig bättre.

Det började igår kväll. Men nu ska vi inte prata om att spy.

Iaf. Ni vet inlägget i torsdags? där jag hade rubriken GODNATT :).

Där skrev jag att jag skulle skriva om onsdagen och torsdagen då jag var med Marie.

Det hade jag tänkt blogga om dagen efter. Alltså på fredagen.

Men då var det så här, att jag skulle nämligen till Farmor då, på fredagen.

Jag trodde jag skulle hinna blogga men det hann jag tyvärr inte. Så det ber jag om ursäkt för. Men..

jag har iaf några några bilder sen i helgen hos farmor.

Men dem bilderna kan jag tyvärr inte lägga in just nu :/

för mamma är och handlar med Mikael. Och hon har min mobil.

Jag har nämligen inga pengar på min mobil. Men det har mamma.

Så därför har jag lånat hennes mobil :) (Y).

Men..aa. Jag kan ju skriva om min dag.

Vakna 05:12, ställde klockan många gånger.

Pallar inte berätta vad jag ställde klockan på.

Men då jag klev upp helt var klockan typ något vid 12:30 typ ?

Då satt jag mig och pluggade typ två uppgifter i matten ? :P

Sen efter det så satt jag mig vid datorn.

Men efter att jag hade skrivit in mitt lösenord på datorn,

för att kunna komma in på min sida.

Så hörde jag att familjen annorlunda var på tv:n.

Då tittade jag på det. När det var slut så satt jag mig vid datorn.

Det var min dag det ((:

Juste, igår kväll så var det ju bingolotto. Jag och mamma spelar ju det.

Men mamma ville inte spela. Så då fick Mikael spela på mammas bingolott.

Och mamma vann :D vet ni vad hon vann? 2 sverige lotter (Y) det var nice (:

Undra när jag vinner ? :) vi får se.

Aja,

kommentera inlägget,


//

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0