19/5 - 2010 - 20:50 Är frisk nu (Y)

Hej bloggen :)

Nu är jag helt frisk och idag var jag även på skolan. *duktiga mig* haha skojja.

Kan ju säga SKOL dagen lite kortfattat. Matte, Lite av varje, lunch, idrott och göra masajer.

De var typ dom ämnena. Efter skolan gick jag hem, satt mig vid datorn. Var inne på bdb.

Höhö, jag har suttit vid ända sen kvart över två tills nu. Haha. Busiga mejj :) nejmen. Jag har trååk ://

Bläää på det. Hm... vad ska jag skriva nu då ? Jag måste plugga lite. Hm... jao.

Jag kan berätta om helgen då jag var hos farmor. I fredags kom jag dit.

Jag tror att en stund efter att jag hade kommit till farmor så gick jag till min farbror Roine för att spela tv spel.

Vi spelade is hockey :)) Hann vann typ 1-2 ggr och jag 2 ggr eller något typ.

Jag var hos Roine länge och spelade tv spel, minsann :) Haha.

När jag kom till farmor igen så ringde jag till mamma för att säga godnatt.

Sen på Lördagen så gick jag, farmor och drutten (farmors hund) ut på en promenad.

Det var så himla varmt då också -.- jag höll på att svettas ihjäl >.< euuw. Bättre man svettas än att man fryser.

Sen när vi kom till farmor igen så.... hm... då kom jag inte ihåg vad vi gjorde.

Iaf så var det sommarkrysset på lördags kvällen och jag hade nästan rätt på krysset.

Jag spelade också tv spel med Roine på lördags kvällen :)) det var kuul.

Antingen så var det fredag eller Lördag. Jag tror det var Lördag.

Iallafall. När jag kommer till Roine så sitter helst plösligt min kusin där. Det var rooligt att träffa henne =)

Sen blir det Söndag och jag ska hem. Och ni vet ju vad som hände på söndags kvällen så det behöver jag inte ta upp.

Nu kommer bilder från helgen då jag var hos farmor. Det är mest bara bilder på Eric Saade, när han sjöng på sommar-kryssets scen =))<3 jag har knäppt bilderna med min mobil kamera så bilderna blir inte så bra



Eric Saade på scen ♥


En till bild på Eric Saade ♥


Och en sista bild på snyggingen =)


Och en bild på mig =)


Men aja.

Vi ses och hörs snart igen =)

Puss på er så länge.

Hejdå
// Emelie

Ps. glöm INTE att KOMMENTERA detta inlägg!

Comments
jossan

fin bild på diig(:

2010-05-26 @ 23:47:10




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0