6/5 - 2010 - 19:29 har tråkigt :P

Hej hej bloggen. Förlåt för dåligt bloggande :/ men aja. Skola idag. Först vare matte. Sen skulle vi skriva på våran spökhistoria. Sen vare lunch. Sen vare rast. Sen musik och sen skulle några i klassen typ redovisa nyheter. Asså det är som nyheterna på tv. Som rapport ungefär. Med väder och så. Jag och Michelle satt typ och ritade :) höhö, vi är buusiigaa :D Sen vare utvärdering och jag brukar ofta skrive ganska mycket så jag tar hem boken och skriver hemma. Ist så lade jag den i bänken och tänkte inte på att ta hem den -.- sen när Anna stängde dörren till klassrummet så kom jag på utvärderingsboken. Skit också -.- aja, skitsamma. Iaf. Jag kom hem typ 13:50 eller något. Satt mig vid datorn och försökte lösa ett korsord. Och jag lyckades lösa en gåta iaf. Eller vad de nu heter. Jag satt och letade efter någon himla stad som ligger i paris också. Men den staden hittade jag såklart inte -.- hm.. jao. Jag satt med korsodet ganska länge. Sen sa mamma att vi skulle gå på affären. Och typ en halvtimme efter att hon hade sagt till mig så gick vi. Haha, jag är seg, I know (: Hmm.... vi gick till lidl, eler aa, först OKQ8. Men jag köpte inget där, haha ((: jagvet att jag låter dryg (: men jag har tråkigt o har inge o göra o då blir jag såhär. Öh.. Jao, vad ska man skriva mer då?.... jag vet faktiskt inte. Jo, justia. Som ni flesta vet så var det allra sista avsnittet och sista säsongen igår ikväll :( buhuhu. Det är tråkigt. Jag som älskar andra avenyn <3 aja. Får väl se om lite avsnitt på datorn nån dag :) Men vi får väl hoppas att andra avenyn kommer tillbaka någon gång :) men jag kommer sakna serien vääldigt mycket :/ asså jag seriöst älskade andra avenyn och gör det fortfarande. Haha :) och jag kommer inte att kunna knäppa några uotfiter med min digitalkamera på ett tag. Den har nämligen gått sönder eller vad man ska säga. Den här zoom grejen på kameran som sticker ut när man knäpper ett kort har fastnat. Jag vet inte om ni fattar. Men det är svårt att förklara. Det blir bättre om jag lägger ut en bild på det. Jag knäpper kort på kameran med mobilen. Det blir inga bra bilder på min mobil men det är iaf bilder. Ni kommer att få en bild på hur zoomningen på kameran har fastnat som. Ni kanske få det imorgon eller någon annan dag. Kommentera inlägget, så hörs vi antingen senare ikväll, imorgon efter skolan eller imorgon på morgonen innan jag går till skolan. Vi får se :)

jag laddade iaf över bilder från kameran til datorn igår. Så jag bjuder på en bild :)



min rosa fliskofta (stavning?) sticker ut lite, som ni ser. Men skitsamma :)

Hejdå
// Emelie

Ps. glöm inte att kommentera

Comments
Josefine

najs blogg, och fina bilder



du borde lägga upp mer videoinlägg, det är kuul:D

2010-05-18 @ 22:48:21




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0