8/5 - 2010 - 12:44 är med kompiiis ((:

Hej bloggen. Förlåt för att jag inte bloggade något igår men jag skulle föra över bilder från mobilen till datorn och sen skulle jag lägga upp en bild från dagen igår. Men USB-sladden till mobilen dampade så. aa. Men jag kan ju skriva lite om min dag, alltså ett kortfattad schema. Eller vad man säger.

gick till affärn

åt pizza

gick hem

satt vid datorn

lidl med mamma och Mikael

satt vid datorn och löste korsord

lade mig och sov vid typ 03:00 .

Min morgon/dag idag:

Ställde klockan på åtta. Jag vaknade och trodde klockan var lite mindre än åtta. Men när jag kollade på klockan så var hon 10:22 . Efter att jag hade kollat på klockan så ringde jag AnnaMaria. Hon skulle egentligen komma mellan 9-10 på morgonen. Men när jag ringde Annamaria, ca 10:22 så låg hon och sov och det var Lotta so svarade. Lotta svarade och gedde telefonen til Annamaria. Men nu har Annamaria iaf kommit ((:

Justia. Jag kommer inte blogga något senare idag, ikväll eller imorgon för jag, Annamaria och mamma ska åka upp till Mikael och sova över hos honom tills imorgon. Vi kommer väl typ hem på eftermiddagen. Men jag vet inte om jag bloggar något imorgon kväll. För när jag kommer hem imorgon på eftermiddagen så måste jag skrapa mina och mammas bingolotter, alltså skrapa fram serie och lottnummer. För jag och mamma spelar bingolotto varje söndag. Men trologtvis så bloggar jag emellan pauserna. Men vi får se hur det blir. Blogar jag inte imorgon kväll så blir det på måndag efter att jag kommit hem från skolan. Jag slutar 15:00 men jag har idrott också. Men jag brukar komma hem mellan 15:15-15:30.

Men ni kan ju få en bild på vad jag köpte igår (:


Tidningen: en tidning med olika slags pyssel och korsord osv.

tuggummipåsarna: den åt vänster är en vanlig rosa extra påse med mint smal. Den åt höger är tuggummi med gele och jordgubbssmak undefär

chokladkakan: en vanlig mjölkchoklad.


Jag hoppas att ni kommenterar mitt inlägg. Så hörs vi antingen imorgon kväll eller på måndag eftermiddag :)

K O M M E N T E R A .

hejdå
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0