18/11 - 2010 - 16:28 ;'(

Hej bloggen!
Mår inte så bra just nu, har hänt några saker.
Men tänkte skriva ändå
________________________________________________________________________________________
Idag på skolan så hade vi idrott, svenska, teknik och matte. B0RING!
Och moa j, läs inte min blogg!
På lunchen så beställde jag strips på sibylla. Gott!
Efter skolan gick jag hem för mamma och jag skulle på birsta.
men då mår hon inte så bra, så då säger hon att vi ska ta det på lördag.
Nej!INTE LÖRDAG! IDAG ELLER ALDRIG, HENNES VAL!
Så har gråtit lite. Har verkligen sett fram emot det i 2 dagar nu! Ingenting blev av!då kanske ni fattar

Comments
julia

hej , du hade komenterat min blogg med massa frågor,

jag tycker att det är bättre att vi pratar på msn.

kan jag få din msn ?

Lämna en till komentar i mitt senaste inlägg och skriv din msn, och så fort jag har sätt komentaren så tar jag bort den så att ingen annan ser din msn .

det är bara att komentera på min blogg!

:)

2010-11-19 @ 14:39:49
hemsida/blogg: http://jjullsan.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0