20/11 - 2010 - 23:26 ny låt

Hej bloggen!
Förlåt att jag ej har bloggat något idag. Men vi kom hem vid halv 6 tiden och då var jag jätte trött så jag satt mig vid datorn och efter någon timme så fick jag ont i ögonen och höll på att somna, och nyss vart jag lite piggare.
Jag har nyss spelat in en låt. Klippet kommer upp imorgon.
Kommentera era åsikter, men jag vill bara ha snälla kommentarer,
och som jag säger i video klippet, om ni inte gillar min röst, kolla inte på mig då och kommentera inget dumt tack!

Comments
Mikael

Hej! Började följa din blogg för ett tag sen och du verkar som en supergullig tjej! Och du har verkligen en bra sångröst!!!! Du borde sjunga "My heart will go on" (titanic låten)!!!!

2010-11-25 @ 18:17:01




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0