29/10 - 2010 - 11:31 CHILLA FRAMFÖR DATORN ;)

Har nyss kollat 2 bloggar, och är inne på bilddagboken!
Igår så var det något fel på blogg.se, för när jag tröck på ''förhandsgranska'' när jag skulle kolla hur headern vart, så vart den ju bra. Men när jag sökte på min blogg på ''google'', så kom den gamla headern fram!!:s asså jag höll seriöst på o bli tokig! Men nu tror jag att det har fixat sig.
Ja0 här sitter man och chillar framflr datorn, har lite trååk. Men tror faktiskt att jag ska städa rummet idag ?:) bra idé ?;) hahaha nae, gud vad oseriös jag är nu. Har ingenting att skriva, förutom att jag behöver kläder och tänkte gå ut och fota idag, för att det börjar bli vinter, och mamma sa förut att hon trodde det började bli isigt och halt ute nu, för hon kollade ut. Vintern får inte komma, det är ju sommar alla vill ha !:o
hejdå
//flickaneemeliie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0