27/9 - 2010 - 22:46 smått oturs dag idag, kan man väl säga =/

Hej bloggen

Igår så skaffade jag en blogg med Emma Tjernerg, det var väl igår, Emma ?=)

På min Thestyle blogg så har jag redan gjort ett inlägg,

Så jag skriver inte lika mke här, som jag gjorde på Thestyle.

Jag berättade faktiskt bara om min skoldag (typ halva dagen, läs om varför just halva på Thestyle).

Berättade även om min dag när jag var hemma: www.thestyle.bloggplatsen.se läs där!

:)

gammmmbild xD vet att jag har såntdär grejs på läpparna, men det är en asgammal bild :)

snygga vantar ?:P

haha tjocka ögonbryn, jagvet. Men det där är också en asgammal bild


Nämen har ni sett :O ni fick 4 bilder. Gamla bilder, men det är endå alltid någonting o bita i!


Comments
chaiimphoemphon

ladda ner de :)

http://www.1001freefonts.com/

2010-09-27 @ 23:47:24
hemsida/blogg: http://chaiimphoemphon.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0