30/9 - 2010 - 14:53 helgen?

Hej bloggen.

Är sjuk idag igen, eller vet ni om att jag är sjuk ens ?:) jag har iaf magsjuka,
fasy inte genom munnen, utan andra vägen, kulkul de NOT!
Bakade kladdkaka vid halv 7 tiden imorse xD den vart bra, faktiskt !:)
Imon är det fredag, sista dagen på veckan, innan helgen,
vet inte om jag ska gå imon, beror isf på hur jag känner mig tills imorgon.
Men jag får iallafall vara glad att jag inte har någon feber.
Mamma pratade med min mentor förut, och jag kommer att få läxor,
som jag ska göra tills på Måndag.
Vad har ni bloggläsare för er i helgen då?
På fredag blir det nog en myskväll med mamma, hoppas att vi hyr en film också (A).
På Lördag ska jag och mamma kanske gå på China restaurang med Mikael, Mikaels systerson,
och kanske Mikaels systersons mamma Malin, men bara kanske, bror på hur mamma känner sig.
Har jag berättat att hon också har magsjuka? fast inte genom munnen, utan andra vägen.
På fredag blir det nog att göra lite läxa också, tror jag. Och lite imorgon, förhoppningsvis blir jag hemma då,
men inget är säkert, för det beror på hur jag känner mig. Men om jag blir hemma imorgon också,
så gör jag nog halva läxan imorgon, och halva läxan på Lördag,
så att jag blir klar med allting på Lördag, så har jag ledigt på söndag :)
Det blir nog bra, det!
Är det någon som vill vara med mig på Lördag och kanske Söndag ?
Kommentera isf här i bloggen, eller skriv ett gb på bdb eller skriv ett meddelande på fb.
bdb: @emelierikss0n
facebok: @Emelie Eriksson

Idag har vi även ett födelsedags barn, som fyller 16 år,
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Marita avila Grattis allrabästa vän !
Hoppas att du får världens bästa födelsedag. Köper antingen en present till dig imorn,
eller på lördag:) är det okej ?

Bjuuuuuuuuuuuuuuuuuuder


Aja,

hejdå
//flickaneemeliie

Comments
therese

sv : det är inte jag som har gjort den, det är en kompis till mig. Men jag skriver bloggen här - http://matildaforever.blogg.se/

2010-09-30 @ 22:13:55
hemsida/blogg: http://ttthereseh.blogg.se/
Josefin ♥

SV: Hehe jag med, men jag måste1

2010-10-01 @ 07:50:29
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/
josephine

sv: jag har gjort min header i photoshop :) dudå?

2010-10-01 @ 16:07:57
hemsida/blogg: http://stjupid.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0