ALLT ÄR SKIT

Jahej. Förlåt för att jag inte har bloggat, men har verkligen inte orkat. Har verkligen inte gjort det. Imorse blev jag hemma från skolan pga personliga skäl och vid tolv idag på förmiddagen så somnade jag och vaknade vid 17 av världens jävla huvudvärk. Jag tog ipren för en timme sen typ, men har fortf lite ont i huvudet, är trött och känner mig febrig. Så vi får se om det blir nån skola imorgon. Beror alldeles på hur jag mår.
& Älskade läsare, försvinn inte från bloggen bara för att jag inte uppdaterar. Uppdaterar jag inte så är det antingen för att jag inte orkar, för att jag är upptagen eller så är det pga personliga skäl. Idag var det pga personliga skäl. Min statistik står på 243 fortfarande & det är jag riktigt glad över. Men har bara haft ca 18 unika besökare idag.. försvinn inte från min blogg bara för att jag inte uppdaterar så mycket, snälla ni. Jag älskar ju er,




Comments
amanda ♥

krya!!

2011-08-30 @ 19:57:25
hemsida/blogg: http://amoriito.blogg.se/
Emelie♥

tack så mycket! :)

den blogg är fin med!

2011-08-31 @ 08:08:57
hemsida/blogg: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0