Information

Johejsan! Visste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik.
För det första, förlåt för min dåliga uppdatering idag, eller förlåt för att jag ej har bloggat något. Jag har knappt gjort något förutom att jag vaknade vid fyra tiden, åt mat, satte mig vid datorn & lite annat.
Fotade även lite ikväll!
Nu tänkte jag informera om några saker:

*Nu i veckan så ska jag få köpa Mikaels systemkamera, Nikon d5000 för 4000 en jätte bra systemkamera som tar bra bilder. Jag kommer såklart inte att överge min digitalkamera. Den kommer jag såklart också att använda. Men kommer använda systemkameran mest! Men om jag ska till nåt ställe som ej är lämpligt för att ta med sig systemkameror så tar jag digitalkameran.

*Jag har funderat lite i ca en halv månad nu ang bloggandet, och jag har bestämt mig, tror jag. Byter nog till Myshowroom den 22:a oktober då min blogg fyller 2 år! Men jag vet inte riktigt än. Känns som att jag har ångrat mig och ska stanna kvar på blogg.se, bara att jag gör en ny blogg på blogg.se eftersom jag ska köpa en systemkamera. Alltså att jag gör en helt ny blogg med nya kategorier och allt. Jag vet inte riktigt. Får se hur jag gör.
TIPSA MIG GÄRNA!

Nu tror jag inte att det var så mycket mer som jag skulle informera om.. tror bara att det var det där..
Jo just det! Jag vill ha en iphone 4!:D Älskar dom! Dem har fler appar och fler funktioner & dem verkar sjukt bra! Vill verkligen köpa en.. men grejen är ju, att dem kostar sjukt mycket! 5-7000 :/ får väl börja spara pengar till en iphone då. Finns inget annat val! Ska man köpa något som är dyrt, ja då måste man spara pengar till det också!

Comments
Novala - foto & webbdesign

Sv: Du skriver: text-align: center; någonstans i kodavsnittet h3 (entry headers), t.ex. längst ner ;)

2011-08-15 @ 08:32:52
hemsida/blogg: http://novalas.se
Novala - foto & webbdesign

Du skriver: text-transform: uppercase; i samma kodavsnitt som innan (h3). Men innan du gör det, kolla igenom det kodavsnittet och se ifall du har en kod som heter: text-transform: none;. i så fall byter du bara ut "none" mot "uppercase" ;)

2011-08-15 @ 12:29:27
hemsida/blogg: http://novalas.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0