inte städat än..

haha vafan, smart chey man är då :P jag som sa att jag skulle städa & göra fint oså. Har inte gjort det än bara för att det har åskat. Men det åskade rejält också.. hörde 2 jävla bigga smällar så åskan måste ha slagit in nånstans.. scary. Och jag var ensam hemma när det åskade, great! Stog inne på toa tills åskan hade lagt sig och hade släkt alla lampor i hela lägenheten, asläskigt ju :c stog seriöst och skakade av rädsla. Men nu är det över och jag sitter vid min älskade dator igen ♥ fast.. nu orkar jag inte städa heller :c haha korkad chey ;)

Comments
amanda

sv: det var verkligen tråkigt :( men varför sa hon upp kontakten med dig ?

2011-08-28 @ 01:03:05
hemsida/blogg: http://liindstrand.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0