just nu

sitter & lyssnar på denna låten just nu. Älskar verkligen party in my head.
Älskar även september. Jag vet inte, jag har börjat gilla hon och hennes låtar.
Men jag kommer alltid att gilla Eric mest av allt.
Ulrik munther gillar jag också :)
sitter & lyssnar på denna låten just nu. Älskar verkligen party in my head.
Älskar även september. Jag vet inte, jag har börjat gilla hon och hennes låtar.
Men jag kommer alltid att gilla Eric mest av allt.
Ulrik munther gillar jag också :)
sitter även & sjunger på denna låt just nu!
Den är ganska svår, men väldigt fin!
Åt även tårta förut för Mikael fyllde år. Han åt inget, men jag åt.
Fast sen fick jag gå på toa, haha! :P

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0