mina vänner är perfekt, men inte mitt liv.

Hej & förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag. Men har inte mått så bra och har inte haft nånting att blogga om. Därför att för det första så har jag varit trött och seg och sånt och för det andra så har jag inte pallat göra något. Har inte såå himla mycket att skriva faktiskt. De jag kan säga är väl typ att jag och Amanda webbade förut och de va grymt kul och jag frestade henne med mitt godis ;) hihih sen tog jag även kort på henne med min systemkamera ;)) hahah man ba *oskyldig* :) sen på kvällen så pratade jag även i telefon med henne för jag kände att jag behövde prata med henne. Sen så råkade jag smälla igen ballkong fönstret pga en person som kom (orka inte prata om vad jag menar, kommentera om ni vill veta) och då kollade personen på mig och jävlar vad jag garva. Haha amanda ba *Asså typ dör du eller?* HAHHAHAH jag seriöst garvade :P

Vid kvart i tio så begav jag mig till antes port och väntade på Marita för vi skulle snacka. Men just då Marita kom ut så stog hennes mamma här så då skulle hon hem. Men då bestämde vi att vi skulle prata på facebook men sen smsa hon mig och sa att vi skulle snacka imorgon ist :P haha så jag ska gå till antes port vid kvart i tio så ska vi snacka. Marita är den jag endast pratar med allting om och säger allting till. HAHA gud så intressant va? Hahaha nemen!

Iaf så är det skola imorgon så jag ska väl snart gå och lägga mig. Men hinner säkert göra något eller några inlägg imorgon bitti för jag börjar elva så ska upp vid 08:45-09:00 ska ju durscha och fixa mig och sånt också. Ska även äta frukost för pallar inte äta på skolan. Maten är seriöst inte god där :O aja skitsamma. Vet seriöst inte vad jag ska skriva men känner för att skriva asmycket och har asmycket att skriva men kommer inte på vad jag ska skriva :o haha fan vad invecklat det blev nurå ! Aja! Imorgon börjar jag iallafall vid elva och slutar två. Eller jag åker med taxin härifrån vid elva, så jag är väl på ala skola vid halv tolv tiden skulle jag tro. Sen vid fem över två så åker jag hem med taxin men då är det 5 till elever som är med så då är jag hemma ca 14:30-14:45
Men ska försöka mobil blogga under dagen så att det inte blir så jätte tomt på inlägg.
Vi hörs imorn babes. Godnatt!

Comments
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Dagens blogg är utsedd! Anmäl dig gärna till den nya omgången. http://mmeeli.se/category/dagens-blogg.html

2011-08-30 @ 06:22:15
hemsida/blogg: http://mmeeli.se
rebecca

Ojoj, det var ett långt inlägg ;)

Men hur kommer det sig att du åker taxi till skolan?

2011-08-30 @ 08:56:42
hemsida/blogg: http://beccsbox.blogg.se/
Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-08-30 @ 11:36:36
hemsida/blogg: http://smnmode.blogg.se/
GUEVACCI

sv: superkul att du var med i dagens blogg! Nu har jag dragit igång veckans blogg tävling, anmäl dig där om du vill :)



länken till tävlingen: http://guevacci.se/2011/august/bli-veckans-blogg.html#comment GOODLUCK! =)

2011-08-30 @ 12:49:42
hemsida/blogg: http://guevacci.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0