Jonna Barndomsvän jonsson

Jag har en barndomsvän som heter Jonna Brunnsberg Jonsson.
Vi gick på samma dagis tillsammans när vi va små.
Jag var ca 3 år och jonna ca 4 år. Vi var verkligen som syskon på dagis.
Vi kom jätte bra överens & så. Men när vi började på olika skolor så tappade vi kontakten.
Hon flyttade till söråker och jag bodde kvar i timrå.
Då hade vi ingen kontakt. Träffade henne igen en gång när jag va 9-10 år.
Då va hon typ påväg hem till söråker eller nått troja.
Nu är jag 13½. Har inte träffat hon sen jag va 9-10 år.
Har saknat hon jätte mycket.
Har suttit och tänkt på hon. Jag har tänkt på att jag har velat söka upp hon.
Men jag har bara inte vetat hur jag ska göra det.
Så idag tog jag slag i saken och sökte hon på facebook.
Och gissa vad? jag fick fram hon! Fattar ni vilken glädje lixom?
Man saknar sin barndomsvän och så vips hittar man hon!
Vi har börjat prata på facebook nu också!
Hoppas att kontakten håller i sig nu.
lite halvt gammal bild. men skitsamma!

Comments
MISSBELLE

Hallå tjejen!

Allt bra idag? :)

2011-02-07 @ 19:54:41
hemsida/blogg: http://missbelle.se
Emma:)

Hej allt bra?

Har tävling på bloggen!

var gärna med och vin fina priser!!:)

2011-02-07 @ 20:43:29
hemsida/blogg: http://emmasprins.blogg.se/
Somrudii fahlgren

svar: vi gjorde våran header på photoscape :)

2011-02-07 @ 21:44:02
hemsida/blogg: http://gossippussies.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0