16:30-17:30 = ♥

God eftermiddag, eller god kväll! Såg nyss på one tree hill.
Quinnie har blivit utskriven från sjukhuset.
Men Clayton är kvar. Han är inte riktigt stabil än.
Haley är med barn. Nathan ska sluta med basketen.
På grund utav att hans rygg. Om han fortsätter spela, så kollapsar ryggen.
Tycker synd om Nathan. Tycker det är synd att han ska sluta med basketen.
Han älskade det ju. Han var ju så bra på bakset.
Kom ihåg när han var ung i tree hill.
Då han mådde dåligt så gick han direkt till basketplanen och spelade basket.
Åh, det är så synd. Love u my heart♥
Men aja. Nog om det. Jag skulle ha gått på lidl efter one tree hill.
Men jag hann inte. Så jag bestämde mig för att gå till coop konsum ist.
Ska gå dit snart. Måste bara fixa mig och sånt.
Ang. den här tävlingen som jag har tänkt starta.
Jag har fått 3 tips av mina läsare.
Jag tänkte ha en röstning.
Jag lägger ut de tävlingtips mina läsare har kommenterat med.
Så får ni rösta!:) Ni skriver vilken tävling ni helt skulle vilja ha.
Sen så kollar jag vilken tävling som fick flest röster.
Och den tävlingen tar jag :) är det OK?:D
ni har sett bilden förut :)

Comments
Anonym

Sv: tack dsm :D <3

2011-01-30 @ 18:59:17
hemsida/blogg: http://taimah.blogg.se/
emelie

verkar allt okej <3

2011-01-30 @ 21:06:03
hemsida/blogg: http://enessa.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0