Lördag kväll

Det vart ingenting med Marita ikv. Men vi ska typ prata imorn. Det hade typ hänt något. Måste prata med henne om det imorgon. Det är lördag kväll och jag gör inte så mycket. Sitter mest vid datorn med en skål popcorn bredvid och lite cola att dricka till. Är inne på bdb och läser bloggar. Intressant intressant, jadu jag vet, hahaha. Nejmen vad finns det att göra då? Har varit ute jätte mycket och ja. Det är kallt ute. Har inga pengar heller. Så ja, då får man väl sitta hemma då. Nästa helg ska jag kanske vara med Evelina Viklund. Får se om hon kan.
Det här kanske var ett ganska tråkigt inlägg.. men jag bloggar ju iallafall.
Blir ett roligare inlägg senare
Mums!..
Vad gör ni på en lördagskväll?

Comments
SUP3RM44N@bdb

mysigt :) själv sitter jag här och äter lite godis och dricker cola :) muuumsss :D



fin blogg ...



finns inte så mkt mer att kommentera förutom vart köpte du munkjackan ?

2011-01-29 @ 23:22:26




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0