har massor att berätta.

Hejsan!
sitter nere hos grannen och hon har dator. Därför bloggar jag. Jag har massor att berätta, men har inte kunnat göra det för har inte haft något internet. Men idag jag ladda på internet igen för mamma får in pengar idag. I måndags (tror jag det var) så färgade jag mitt hår. Har bilder både före & efter (mest efter) så dem tänkte jag lägga ut i eftermiddag eller typ ikväll. Ska även in till birsta idag för att köpa en onepiece, klicka HÄR om ni inte fattar vad jag menar. Har alltid velat ha en onepiece, så idag ska jag bannemej köpa en. Dem verkar vara as mysig att gå i när det typ regnar eller är kallt ute. Alltså den verkar vara mysig att över huvudtaget ha på sig den. Så ska köpa en idag. Men kan inte bestämma mig för vilken färg ^^ men antingen DENNA (bersch kommer fan inte ihåg stavningen :o ), DENNA (röd med lite ljusrosa bokstäver på) eller DENNA (ljusrosa). Kan verkligen inte bestämma mig för vilken färg! Älskar verkligen allihop! Kan inte ni hjälpa mig att välja vilken färg? snääällla?!
Nu har inte jag så mycket mer att skriva! Vi hörs senare, Puss!



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0