hemma!

fast... jag kom hem för en stund sen. Så har varit hemma ett tag. Men bloggar nu.
Hade faktiskt tänkt lägga in bilder på dem godsakerna som mamma köpte åt mig, men orkar faktiskt inte ta kort på det & lägga in nu. Men de va typ 4 energidrycker, 1 kexchoklad, vindruvor, 2 drickor (fast ena köpte jag fel :P), tuggummi och några fler saker. Just nu har jag jävligt tråkigt & ingen är social på sms heller. Fuck livet </3 fast ne, jag skoja bara. Är mest inne på bilddagboken och facebook just nu faktiskt. Alltså just nu känner jag att jag bara sitter och babblar på i onödan. Har lixom inget att blogga om? men ändå sitter jag och skriver, konstigt?
Bloggar kanske mer sen, får se

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0