Världens mardröm inatt :O

tjena bloggen!
Idag vaknade jag vid halv elva tiden, alltså då vaknade jag till. Annars vaknade jag vid åtta och sen vid nio, men somnade om lika fort. Drömde världens jävla mardröm inatt.
Jag drömde att Eric Saade blev skjuten på natten för att han ville bara vara utan vakter den gången och då dog han :'( Sen drömde jag att det var folk ifrån begravningsbyron eller vad det heter, som skulle kolla igenom hans lägenhet.
Men det får absolut aldrig hända i verkligheten. Han får aldrig bli skjuten och dö, för då skulle jag faktiskt grina sönder!
Jag verkligen älskar honom, det är verkligen sant. Han betyder så sjukt jävla mycket för mig. Han är så himla fin!
Han var även i helsingborg igår :D Och i fredags var han i östersund och spelade på storsjöyran. Ville dit, men det vart aldrig. Väldigt synd dock :/ menmen. Jag vill verkligen se honom live nån gång i mitt liv. Men när, det vet jag tyvärr inte.

Nu ska jag se one tree hill♥ Den serien har haft uppehåll i typ 1½-2 månader eller nåt, och nu om 5 minuter börjar det igen. Alltså säsäng 8, avsnitt 12! Woho!
Jag bloggar mer och återkommer med bilder sen igår kväll lite senare :)

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0