jofan, det här är en rubrik å jag vet att ni älskar den! ;););););););););););););)

hej,  vad ska jag skriva? :c hm, skrev ju allt förra gången, (y)
ahah , men ja. jag heter emma å ...... jag har också sommarlov, hm, jag ska till stockholm om typ en månad (vet inte riktigt när) osså ska jag va mä mina kompisar. <3 you are the best honeyys. <3
men iaf, så har jag inge å skriva, :c men jag har tråkigt så jag skriver ändå.
JAg är ju som sagt 13 år å bor i Örnsköldsvik, ska börja i 8an , precis som Emelie.
Min söta blogg kan ni hitta på en väldigt fin adress u know ;););););););)
Denna adress heter emmatjernbergs.blogg.se
men eftersom jag älskaaaaaar att göra oseriösa länkar så kan ni få en om en stund, när jag kommer på en :D
jo,. OM NI KLICKAR HÄR SÅ ÄR NI SNÄLLA SÖTA SMÅ FJÄRILAR.<3 annars är ni dumma fula stora troll :c
ahahaha, okej.
En bra låt:  Älskar Dig Och Hatar Dig - Affe.
hahah, kom inte på nån annan låt alls, å det där är en spotify länk bara så ni vet. ((((((: '
ey, jo, va mkt jag har skrivit, hahah, men ja .. på tisdag kommer några av mina kompisar hem så då kommer det roliga börja (y) hoppas jag ... eh :D
jaaaaaaaaaaaaa, min skola heter änget å den är väl sisådär. men nu äre sommarlov ju, palla snacka om skolan -_-' har bara slut på samtalsämnen o.o
eh , jo, jag å min kompis Erika har bäst natthumor !!!!
hahahahahahahhahah , hon skickade en bild på mig när vi var små (jag är mkt längre än hon också, har alltid varit)
så jag ba: ahahhah erika, titta jag duckar!!!
jag är en anka :D
fattaru ? :D
i am a duck
HAGHAHAHHA
NATTHUMOR <3<3<3
osså erika ba: HAHAHAH
men hon är så smart så hon fatta säkert inte <3
hahah men nu ska jag sluta skriva o.o hejrå !! / emma :))
min favvoblomma<3<3<3 hih, undra vad den heter :C

Comments
angelica; photo&FASHION ♥

tack detsamma söt!:D

2011-06-17 @ 18:13:40
hemsida/blogg: http://onlyangelica.blogg.se/
Rebecka- Gratis designer

Hej allt bra? :D

2011-06-19 @ 22:36:31
hemsida/blogg: http://lovefashionfriends.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0